Fandom

Harry Potter Wiki

Gilderojus Lokhartas

11 puslapių
šioje wiki
Add New Page
Aptarimas0 Share
Hpand7.jpg
Gilderojus Lokhartas - fiktyvus veikėjas Hario Poterio knygose. Jis yra įžymus narcistas burtininkas, kuris parašė daug knygų apie tamsias būtybes. Antroje Hario Poterio knygoje, jis pasirodo kaip naujasis Apsigynimo nuo Juodosios magijos mokytojas. Per pirmą pamoką, Lokhartas duoda studentams testą apie save. Jis buvo nekenčiamas Sneipo, kuris norėjo jo darbo pozicijos. Hermiona "įsimyli" Lokhartą, Ronio pasibjaurėjimui. Haris irgi nemėgsta Lokharto, nes šis mano, kad Haris skrido į Hogvartsą su Ford Anglija, kad pasidarytų dar įžymesnis. Paskui buvo atskleista, kad Lokhartas buvo apsišaukėlis, kuris vogė burtininkų knygų mintis, parašė kaip savo ir ištrindavo atsiminimus. Kai jis norėjo ištrinti Hario ir Ronio prisiminimus, kerai atsisuko atgal ir jam pačiam buvo ištrinti prisiminimai. Vėliau Lokhartas buvo išsiųstas į Šv. Skutelio Ligoninę.

Per kalėdas Hario penktaisiais metais Hogvartse, Lokhartas buvo išsvystas Šv. Skutelio ligoninėj. Jis vis dar neprisiminė kas jis yra, bet mokėjo rašyti autografus ir laiškus. Jis vis dar gauna garbintojų laiškus, bet nežino kodėl.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki